Frakt og Levering
Pakke til hentested via Posten/Bring i Norge
Når du handler hos oss kan du få tilsendt bestillingen din med fri frakt. Pakke til hentested sendes med sporing til ditt nærmeste utleveringssted. Du mottar SMS når sendingen er ankommet utleveringssted. Det er kundens ansvar at man oppgir riktig telefonnummer ved bestilling. Pakke må hentes innen hentefristen.
Vi har ikke fri retur, kunden må selv ta kostnaden for returutgiftene. Les mer om rutine for retur her.
Hente i butikk
Du kan hente ordren din gratis i vår butikk i Schultz gate 19. i Oslo. Du vil motta e-post med hentekode når din ordre er klar for henting, og denne oppgir du når du ankommer butikken. Vær oppmerksom på at du ikke kan hente ut bestillingen din før du har fått bekreftelse på at pakken er klar til å hentes.
Frakt Sverige og Danmark
Vi tilbyr internasjonal frakt til Sverige og Danmark via Posten. Når du handler hos oss med leveringsadresse til Sverige eller Danmark får du tilsendt bestillingen din med fast fraktpris på NOK 250,-. Du kan spore pakken din underveis via https://www.posten.no/. Alle priser er oppgitt i NOK (mva ikke inkludert). Bestillinger utenfor Norge vil tilføre tollavgifter, skatter og andre avgifter som blir fakturert av fraktselskapet og må betales av kunden. For spørsmål angående merverdiavgift, kontakt ditt lokale tollkontor eller les mer på toll.no. Du vil motta en faktura fra fraktselskapet med beregnede avgifter og importavgifter etter at pakken din er levert. Kunden må selv dekke kostnadene for en eventuell retur. Les mer om rutine for retur her.
Vi gjør oppmerksom på at macolline.no kun sender til adresser innen Norges fastland, Sverige og Danmark.
Leveringstiden er normalt 1-2 uker etter at bestillingen er sendt til oss. I perioder med stor pågang, ved høytider som jul og påske, samt fellesferien kan leveringstiden være noe lenger. Informasjon vedrørende forlenget leveringstid blir i så fall gitt på mail ved kjøp, så langt det lar seg gjøre. Om du ikke har mottatt pakken din i løpet av 14 dager, er du som kunde selv ansvarlig for å kontakte oss. Etter en måned anses varen som levert.
Enkelte varer er bestillingsvarer og har lengre leveringstid. Vi tar kontakt med estimert leveringsdato dersom varen ikke er på lager og må bestilles.
Hvis du ikke henter pakken din på utleveringssted og bestillingen kommer i retur til oss, vil du belastes med et gebyr på 250,-. Ved hent i butikk, gjør vi oppmerksom på at bestillinger som ikke er hentet innen 4 mnd etter bestilling, går tilbake i Ma Colline Boutique AS sitt eie.
Du er selv ansvarlig for å oppgi riktig e-post og telefonnummer ved bestilling. Vær oppmerksom på at e-post kan havne i spam-filteret, det kan dermed være lurt å sjekke søppelposten.
Transportskader
Dessverre skjer det fra tid til annen at varer blir skadd under transport.
Dersom varen er skadet under transport må dette meldes omgående, og følgende må gjøres:
- Sikre bildedokumentasjon på skaden, både innvendig og utvendig emballasje og den skadede varen.
- Send en mail til post@macolline.no med bildedokumentasjon og en beskrivelse av skaden(-e) samt ordrenummer.
- La forsendelsen (inkludert emballasje) være intakt inntil saken er avklart.
Welcome to Pillow Heaven